ONSDAG

Gokväll! Idag mår jag bättre och jag har haft en väldigt bra dag! Jag började dagen med utbildning på UKK. Förmiddagens tema var om unga som begått sexuella övergrepp. Fick höra hemska historier men det var också väldigt intressant att höra hur man jobbar med dessa ungdomar. 





Det bjöds på en god lunch och sedan på eftermiddagen var temat studieprestationer och lite skillnad mellan tjejer och killar. 




Men den hann jag bara vara med en stund på, för sedan behövde jag åka till praktiken och hålla i ett möte med en elev. Vi började med en promenad för att hen lättare skulle våga öppna upp sig, och så avslutade vi inne på mitt rum. Måste säga att det var väldigt lyckat och jag är väldigt nöjd med min insats, haha. Bra känsla! Börjar bli lite varm i kläderna nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0