MÅNDAG

Hallå! Måndag igen och en ny vecka är igång. Men jag startade veckan med en liten sovmorgon till 7.30, solen sken och jag vaknade verkligen på rätt sida idag, haha. 

Idag var jag med min handledare till Radisson Blu för en workshop om romsk interaktion i samhället. Väldigt intressant men jag hade själv inte så mycket att tillägga, men jag lärde mig en hel del! Men det bästa var väl allt fika vi fick, haha. På förmiddagen fick vi smörgås, sedan lunch med chokladmousse till efterrätt och på eftermiddagen fick vi smörgås med världens godaste skagenröra plus muffins, men jag var så mätt så orkade inte smaka på dem, haha! Bra dag helt enkelt! ;) 












Jag gick sedan hem till Linnéa en stund och hängde där innan vi gick ner på stan och gick på bio med JP och AJ! Vi såg Bridget Jones' baby, den var riktigt rolig och bra! :) Så kul att träffa brudarna också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0