ONSDAG

Hallå! Jag började min dag med sovmorgon, så himla skönt! Det var för att jag hade ett studiebesök kl 10, så alarmet ringde vid 8. Väldigt uppskattat såhär mitt i veckan. ;) 

Iallafall. Jag åkte till Gamla Uppsala för ett studiebesök på ett HVB-hem för ensamkommande. Men jag var där lite tidigare så tog en kort promenad i solen innan, väldigt skönt och jag vaknade till ordentligt. 



Men på boendet fick jag en rundtur och prata med verksamhetschefen. Väldigt intressant och kul att ha varit där på besök! 

Jag tog mig sedan till stan för att äta lunch och sedan åkte jag till praktiken. Där blev jag kvar till strax efter 19 eftersom det var ett föräldramöte på kvälöen, så det blev en lång dag. 

Sedan åkte jag hem och gick hem till Hanna en stund för att catcha upp lite. Väldigt mysigt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0