VÄRLDENS BÄSTA KARLSSON

Halloj! I helgen har jag lekt med AK, AJ och Lerky! AK var husdjursvakt åt sina föräldrar så vi passade på att hänga där, FF och allt! ;) Hahaha. Men först skjutsade jag mina föräldrar och Anki på 50-årsfest där temat var kändisar! Vilka snyggingar va?


Vi har blivit så bortskämda med god mat av AK! Först bubbel och jordgubbar doppade i choklad till förrätt, sen grillat och potatisgratäng till huvudrätt och sedan en chokladkaka till efterrätt! Är magen glad är Emma glad! 






Senare fick vi även chips, ost och kex! Hahaha. Förutom att äta har vi spelat spel, snackat en massa skit och bara hängt! Mina älsklingar! Vi alla sov kvar och blev bjuda på en god brunch i morse! Sen har vi även tittat på massa gamla bilder och filmer, haha. Så kul!! 

Här gick man på högstadiet och klädde ut sig till bulle, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0