JULLEDIGHET

Hej! Denna veckan har varit väldigt lugn och jag har samlat på mig ganska mycket energi, även fast jag har gått och blivit förkyld... Hela familjen var väldigt förkylda när jag kom hem förra veckan så nu är det min tur, haha. Men än så länge är det inte lika farligt som för dem så jag hoppas det går över snabbt. I onsdags var farmor över på fika på eftermiddagen hemma hos oss och i torsdags var farmor och jag ut och käkade lunch tillsammans innan jag åkte hem till Uppsala igen. Tack farmor för en trevlig lunch! 

Nu är julledigheten slut och jag har pluggat lite men också vilat en del pga förkylningen. Tänk att det snart är nyår, tiden går så fort! Jag har så mycket roligt att se framemot nästa år men jag ska försöka leva i nuet och njuta också! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0