KULTURELLA GÄNGET

Hej hej! Idag mitt på dagen åkte jag och ett gäng glada tjejer till Stockholm. Vi började med att gå till gamla stan och kikade in julmarknaden där, så himla mysigt! Sedan gick vi förbi Kungsträdgården och kikade på folk som åkte skridskor och efter det spanade vi in NKs skyltfönster! Efter en sväng inne på NK gick vi och käkade en tidig middag. Det var riktigt goda pizzor, mums! 

Därefter var det dags för dagens höjdpunkt - balett på kungliga operan! Jag har aldrig varit på balett förut så det var riktigt kul. Vi såg Alice i underlandet. Jag kan ingenting om balett eller dans över lag, men det är riktigt roligt att se att man kan förstå en historia endast med kroppsspråk och en orkester! När man ser sånna här saker blir man också så imponerad över hur duktiga alla är! Det blev en kanondag och jag kommer somna gott ikväll. :) 
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0