TISDAG

Hej hej! Idag vaknade jag upp vid 9 men jag var sååå trött i både huvud och kropp, så jag somnade om igen. Men strax efter 9.30 vaknade jag av att det ringde på hemma hos mig och jag tänkte att det kanske var vaktmästaren eller något, så jag klädde på mig mjukiskläder lite snabbt och öppnade. Men det visade sig vara en brevbärare som överlämnade ett kuvert till mig med mitt pass och visum i, woho! Så skönt att ha fått hem det igen! :) 

Jag var fortsatt seg hela förmiddagen, antar att det blev en sån tyngd som lyftes igår när jag lämnade in tentan så jag kände mig typ bakfull, haha. Så konstigt! Men på eftermiddagen tog jag tag i livet och åkte hem till Emilia. Jag köpte med lite fikabröd också så att vi båda kunde få lite extra energi! Emilia kämpade på med tentan och jag försökte strukturera uppsatsen. Jag var kvar hos henne till halv åtta när vi båda gick ut på stan en snabbis och tog lite luft, innan jag begav mig hemåt. NU är det äntligen dags för lite julledighet, woho! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0