UPPESITTARKVÄLL

Hej hej! Idag var jag, mamma och Mattias hem till mormor på eftermiddagen på fika. Även farmor och moster Carina var med! Mycket gott med julfika! :) 
(null)

Nu på kvällen har vi tittat på och spelat Bingolotto. I början var vi allihopa meeen vi blev färre och färre så sista spelet spelade bara jag och mamma, haha! Både Nilla och Fia har ännu en gång varit och spanat in alla julklappar under granen. ;) Vi har även hunnit med att smaka på julskinkan med julknäcke, en favorit hos mig! Men snart är Bingolotto slut och då blir det läggdags. 
(null)

(null)

Ja alltså jag skrev typ om "riskerna" med forskning om barn & våld, typ att det finns faktorer man ska tänka på om att ha samtal eller inte med barn, som att de kan bli traumatiserade igen osv... typ 30-33 i barns röster om våld + Øverliens artikel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0