HELGEN

Halloj! Sent i lördags eftermiddag bestämde jag mig för att åka hemhem. Det blev ett mysigt dygn med mami! Pappa träffade jag bara en liten stund eftersom han jobbade mesta tiden och mina bröder var borta över helgen.

I lördags kväll var jag, mamma, moster Carina, Micke och Freya hem till mormor för att titta på Melodifestivalen. Meeeen vi hade det mest på i bakgrunden för vi snackade om en massa annat och jag och Freya lekte med lego samt busade med snapchat, haha. 



Hahaha alltså faceswap är så hemskt! 

Idag, söndag, har jag och mamma varit hem till mormor och ätit semla. Vi lärde mormor att lägga upp bilder på Facebook och Instagram så nu hoppas jag vi se mer bilder från dig mormor, haha! 



Senare på eftermiddagen åkte jag och mamma hem och lirade lite med hockeyspelet, kul att få spela det. Har ju inte spelat på det sen jag var liten! Svårt var det och mamma vann matchen gaaaanska stort! ;) Tur att jag är en bra förlorare! Innan jag åkte hem till Uppsala hann jag även gosa lite med Fia! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0