FRIYAY

Hej hej hallå! Igår var det fredag och på förmiddagen hade vi en föreläsning. När jag kom hem åt jag lunch och tittade på det nya avsnittet av Greys! ;) Sedan gosade jag ner mig i sängen och läste lite inför ett seminarium vi har nästa vecka. 



På kvällen mötte jag upp Linda för att gå på quiz och käka middag på Värmlands nation. Där träffade vi även på Louise och Josefine så vi satt med dem och quizade tillsammans! Temat var tv-serier och filmer, och quizet var roligt roligt! De hade olika kategorier och olika typ av quiz, både vanliga frågor, musikquiz och bildquiz. Riktigt bra och roligt med variation! :) Sedan stannade vi kvar då de hade klubb. Det är ändå lite speciellt att stå och dansa i ett bibliotek, haha! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0