DE SENASTE DAGARNA

Halloj! I torsdags var jag på ett seminarium och sedan fikade jag med några vänner efteråt! Gottigott! 

I fredags jobbade jag hela dagen och på kvällen gjort jag absolut ingenting, haha. Jag låg på soffan/sängen hela kvällen och tittade på tv! Väldigt skönt faktiskt! ;) Men igår, lördag, var det dags för lite partaj med TG! Vi käkade middag, spelade spel och hängde på Shotluckan. Planen var egentligen att gå ut, men vi kom ut väldigt sent och eftersom det inatt gick över till sommartid så "förlorade" vi en timme... På stället vi skulle gå ut på blev det att de stängde klockan 02 för att klockan blev då 03, och det kändes inte värt att gå in för att dansa en timme bara! Så vi gick hem och åt chips istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0