HELGEN

Hallå! Denna helg var ju helt fantastisk! Sol, väldigt varmt och goa vänner. :) i lördags åkte jag hem till AJ och dit kom även Linnéa, AK och Sofie som flutit hem från Schweiz över helgen! Sååå kul att träffa henne igen! Vi fixade tacos till middag, spelade spel och förade lite innan vi drog till SLU på kvällen för att fira JP som tagit examen! :) Hon visste inte att Sofie hade kommit hem så det blev verkligen en överraskning. Vi festade halva natten och sedan sov några av oss hemma hos AJ. 











Vi vaknade upp på morgonen, trötta och sega haha. Jag gick ut på balkongen och det kändes som man var utomlands, det var så sjukt varmt redan vid 9 på morgonen! Vi käkade frukost och sen åkte alla hemåt. Jag kom hem och vilade en stund men sedan åkte jag hem till Hanna för att fira hennes 23-årsdag. Vi hade picknick ute och spelade kubb, så kul! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0