FREDAG

Hej hej! Denna fredag började med en juridikföreläsning om vårdnadsutredningar och barnavårdsutredningar, väldigt intressant! 

På eftermiddagen var jag ner på stan för att ännu en gång kika efter en glittrig outfit till helgen, men hittade inget jag riktigt tyckte om... Däremot hittade jag ett par vinterskor så det var ju skönt att fixa det innan snön kommer, haha! 

Efter en sväng på stan åkte jag hem och läste lite. Så skönt att för en gångs skull läsa något annat än kurslitteratur! Det blev en lugn kväll hemma för mig och jag bakade till och med Mozartkulor på kvällen, hahaha. Jag kände att jag behövde kolla upp hur mycket som går åt när man gör dem, inför jul! ;) 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0