HELGEN

Hej hej! I helgen var mina föräldrar till Uppsala och hälsade på. De kom till mig på lördagseftermiddagen och hängde en stund innan vi åkte ner på stan och åt middag. Senare på kvällen var de på konsert medan jag gick på spontanbio, haha. Jag hade tänkt att åka hem och vänta medan de var på konserten, men så gick jag förbi bion och såg att en film jag ville se började samtidigt som konserten, så då fick det bli bio! Bion och konserten slutade samtidigt så vi möttes upp och gick till en pub för att ta ett glas. En mycket trevlig kväll! Vi åkte sedan hem till mig och sov. Det blev sovmorgon på söndagen och sedan åt vi frukost. Jag följde sedan med dem till Boländerna där vi skiljdes åt och de åkte hemåt igen! 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0