FREDAG OCH LÖRDAG

Hej hej! Igår på eftermiddagen åkte jag hem till la familia. Vi åt en god middag, jag och mamma spelade yatzy och sedan tittade vi på idol och en film. Mysigt! 

Idag var jag hem till mitt kusinbarn Freya på förmiddagen. Hon visade mig sin ena katt som låg nerbäddad i en docksäng, så söt! Hahaha! :) 

Efter ett tag åkte jag vidare och tittade när mina bröder spelade match. Det var den sista matchen för säsongen och laget hade redan åkt ur serien, så matchen skulle bara spelas. Sååå till och med pappa var med! Fast han blev kvar på bänken hela matchen... ;) Men det blev vinst med 1-0 så det var kul! Jag och mamma åkte sedan förbi mormor som bjöd på tårta. Det blev en snabbis för sen skulle jag med bussen till Uppsala. Jag sitter på den nu och ikväll ska jag på inflyttningsfest! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0