ONSDAG

Hej hej! Igår var det onsdag och jag åkte med Josefine hem till Hallsta C på eftermiddagen då hon skulle intervjua min lillebror. Det är till en uppgift vi gör på en av kurserna vi läser, att man ska intervjua ett barn i åldrarna 5 till 15 år för att vi ska öva på att prata med ett barn. Efter att de hade pratat hann vi med en snabb rundtur "på stan" också, haha. ;) 

Vi åkte sedan hem till Uppsala och jag gick på Game of Thrones-quiz med några vänner på Norrlands nation. Det var riktigt kul och jag tycker vi var väldigt duktiga! Bättre än förväntat iallafall, haha. Tycker även att själva quizet var bra upplagt med en del om tv-serien, en del om boken, en del ok trivia och en del där man skulle para ihop regioner med huvudstäder i Westeros och även para ihop olika citat med karaktärer. Well done! Det som var mindre bra var att vi fick vänta tre (!) timmar på att få mat (hamburgare)... Men men! Så kan det vara när man går på stora quiz på nationer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0