SOCIONOMTURNERINGEN 2017

Denna lördag var det dags för den fjärde och sista socionomturneringen för min del. I år var det spökboll som spelades och man spelar terminer mot terminer. Från min klass (termin 7) var vi hela sex stycken spelare! ;) Haha. Men vi krigade på och slutade på en tredjeplats. Vi var mest glada över att inte komma sist! Sen var det även en tävling i den bästa hejaramsan, vilken vi vann! Whoop whoop! 

Efter detta gick jag hem, duschade, åt mat och fixade mig för sedan var det dags för lite fest! Det blev en kul kväll! 


Jossan ville vinna och ta hem denna... Men vi gick inte hela vägen tyvärr, haha.


Lagfoto efter vinst i bronsmatchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0