FREDAGSMYS

Hej hej! Igår var det fredag och det var soligt men ganska kallt ute. Efter att ha droppat tjejerna på skolorna åkte jag och handlade eftersom mammans kylskåp ekade tomt! Jag åt frukost och tittade på tv en stund innan jag satte mig ute i solen och läste en stund med lite snacks till lunch. På eftermiddagen var jag med Jane till terapin och sedan hängde vi en stund hemma innan vi hämtade mamman vid tågstationen då hon kom hem från D.C. Vi åkte sedan för att äta fondue! Sååå gott! Vi började med ostfondue, sedan huvudrätt och sedan chokladfondue! Proppmätta och trötta från matkoma åkte vi hem och jag tittade på Netflix en stund innan jag däckade, haha! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0