MIN FÖDELSEDAG

Hej hej på er!
I lördags var det min födelsedag! Jag fyllde hela 24 år. Var tar tiden vägen?! Hahaha. Jag började dagen med att äta brunch ute med familjen på ett mysigt litet ställe ett par mil norr om där vi bor. Jag fick även fina presenter av dem! Jane gav mig ett spel och ett fint kort (och jag ska få en till present men den hade inte hunnit komma ännu), Anna gav mig en t-shirt med The Office-saker på, ett fint kort samt en banderoll som var ett internskämt mellan oss från The Office! Mamman gav mig ett UNO-spel samt presentkort på The Cheesecake Factory. Jag är lyckligt lottad! Efter brunchen åkte vi hem och jag skypade med mamma. Kul att prata igen! :)
  (null)
 
(null)
 
Senare på eftermiddagen åkte jag till city och mötte upp Jessica i Central Park där hon kom och överraskade mig med cupcakes, bubbel och ett ballongsnöre då hon bara 200 meter tidigare hade tappat ballongen som flög iväg utan snöret, hahaha. Hon var ledsen över detta men jag tycker det är tanken som räknas! Vi hade en liten minipickning i solskenet och njöt av vårkänslorna. Vi fick lite Valborgs-feeling faktiskt! Vi smugglade bubblet eftersom man inte får dricka alkohol in public, haha. Good times! Vi gick sedan vidare och köpte en till flaska bubbel som vi delade på och sedan åt vi middag innan vi gick till en rooftop-bar med fantastiskt utsikt över Empire State Building som skiftade färger mellan blått och rött! På denna bar mötte även två andra au pairer upp oss och vi fortsatte sedan till en annan bar som fick avsluta kvällen. Det var inte så mycket folk ute, jag tänkte att det nog var på grund av passover och påsk. Men vi hade kul och jag kände mig väldigt bortskämd under hela dagen. Jag hade en fantastisk dag! :) 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0