MONDAY

Halloj! Igår var det måndag och dagen började med en liten sovmorgon då Jane har lov från skolan. Vid 9 gick vi ut med Daisy till parken vid vårt hus och hängde där drygt en halvtimme, eftersom det var så härligt väder! Strax innan 10 skjutsade jag Jane till Hebrew School för hon ska "jobba" på dagiset där några timmar varje dag hela veckan. Hon gör det inför ett projekt med sin Bat Mitzvah, jag har inte riktigt förstått helt haha. Men skönt för mig iallafall! ;) Haha. Jag var ledig på dagen och satt ute i solen och läste, men råkade bränna mig ganska mycket så det fick bli att sitta i skuggan sen istället. Vid 15 hämtade jag hem Jane och vi bestämde oss för att promenera och köpa mjukglass här i området. Vädret var fortfarande på topp och det kändes nästan som sommarlov! På vägen hem hittade vi lite olika stenar som vi tog med hem och målade dem så det blev en lite familj. Därefter var det dags för middag och vi promenerade till en restaurang i närheten här och åt middag tillsammans. Mamman var hemma och jobbade så hon följde inte med. När vi kom hem spelade vi sims en stund och tittade på tv, sedan sa jag tack och godnatt! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0