LÖRDAG

Hej hej hallå! Jag startade lördagen med en härlig sovmorgon, det var ett tag sen nu haha. Jag spenderade någon timme extra i sängen och tittade på Netflix innan jag tog tag i livet. Jag mötte upp en kompis på eftermiddagen och vi gick på bio, det var väldigt längesen jag gick på bio mitt på dagen, haha. Men eftersom det regnade ute så kändes det som en perfekt aktivitet. Efter bion åkte jag hem till en annan kompis. Vi drack ett "litet" glas vin (dvs en halv flaska per glas och satt utomhus och pratade! Regnet var förbi och syrsorna spelade. Senare på kvällen bestämde vi oss för att åka till en av hennes vänner och hänga där ett par timmar. Vi hade det trevligt med gitarrspelande, öl och bara häng! 
(null)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0