MOLNIG CHILLDAG

Hej hej! Idag startade dagen likadant som igår, jag åt frukost medan Jane sov och tog med mig en tallrik tillbaka till rummet åt henne. När hon vaknade vid 10.30 åt hon frukost och tittade på tv en stund innan jag fick iväg henne till poolen med mig. Där blev hon väldigt upprörd över olika saker som hänt henne i livet och vi fick gå tillbaka till rummet. Hon får sånna utbrott ibland från ingenstans, jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Men på något sätt gör jag det ändå... 
(null)

Vi duschade och gjorde oss i ordning när Jane lugnat ner sig igen och gick till mammans jobb och åt lunch där. Det var mycket gott! Sedan gick jag och Jane iväg till parlamentet då vi tänkte gå en guidad tur där inne, men biljetterna var tyvärr redan slut för resten av eftermiddagen. Så vi gick till Sparks Street, vi hittade olika spel där så som jenga och fyra i rad, så vi underhöll oss med det ett tag! Därefter strosade vi hemåt, köpte med oss Starbucks och tittade på en ny video av Shane på youtube.
(null)

Därefter var klockan 17 och vi gick till mammans jobb då hon skulle träffa en arbetskamrat för en öl (de har öl på tap där som öppnar vid 15) och hängde där. Sedan ville mamman spendera egentid med Jane, men Jane vill inte göra det om jag också är där, så nu sitter jag i en park och lyssnar på pod samtidigt som jag skriver detta, haha. Klockan är strax efter 19 och det har småduggat ute men jag sitter under ett träd så det är lugnt för min del just nu. Jag tror jag ska köpa något enkelt att äta till middag och sedan hänga en stund i receptionen (de har soffor där) innan jag går tillbaka till hotellrummet. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0