SÖNDAG

Hej hej hallå! Denna regniga söndag hade jag inga planer alls, men jag frågade Pia om hon ville hitta på något. Vi bestämde oss för att åka till ett shoppingcenter i White Plains och gick omkring där. Jag köpte bara en present dock, haha. Efter ett par timmar där åkte vi till Mamaroneck och fikade på ett café där, mysigt! Det var verkligen en perfekt fikadag, grått och trist ute! När vi hade fikat klart hade det även slutat regna ute så vi strosade ner till hamnen och promenerade omkring där en stund innan vi gick till en restaurant och åt middag! Därefter skjutsade jag hem henne och jag åkte hem. Mamman och Jane frågade om jag ville mötas upp och äta glass på ett ställe som öppnat upp vid oss, så jag promenerade dit. Det var riktigt god glass, men de hade bara tre smaker varav en ändras varje dag, haha. Vi gick sedan hemåt och tittade på tv tillsammans innan det var dags för mig att röra mig till sängen!
(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0