TORSDAGS-PICKNICK

Hej hej! I torsdags trotsade jag och Jane värmen och åkte till en park i närheten för att ha en picknick. Jane bakade kakor på förmiddagen och fixade en fruktsallad som vi hade med oss. Det var väldigt varmt men mysigt! Jane blev dock sur på mig för att jag var för mätt för att äta båda mina två kakor, hahaha. Ibland kan man ju inte göra något annat än skratta. 10 minuter senare när hon fått lugna ner sig själv var allt bra igen som tur var. 
(null)

Efter att jag hämtat hem Anna från tennis och hämtat Jane från taekwondo kom deras farmor över för att äta middag med dem. Pappan skulle ut på kvällen så farmorn tyckte det var en bra tid att komma över. Jag åkte från huset när hon kom och köpte med mig mat som jag åt vid vattnet i en park. Efter långa dagar med Jane är man helt slut i huvudet så det var skönt att få lite lugn och ro, haha. Sedan åkte jag vidare för att se en utomhusbio i en park någon halvtimme ifrån där jag bor. Riktigt mysigt och en rolig grej!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0