MÅNDAG TILL ONSDAG

Hej hej! Denna vecka har jag försökt underhålla Jane hela dagarna men det är svårt att motivera en 12-åring att göra något annat än att titta på tv/mobilen. Men en del saker har vi gjort ifallafall! Vi har varit till Whole Foods och smaskat på en massa smakprov (olika ostar, guacamole, meloner, pizza osv) och Jane sminkade sig lite grann i affären, haha. 
(null)

Vi har även varit till en lekpark så hon fick leka av sig, trots att hon hela dagen hade klagat på att hon hade såååå ont i armen att hon inte kunde träna taekwondo. Men väl i lekparken klättrade hon hit och dit och sa ingenting om armen, haha. Några timmar innan trodde hon att hon hade en spricka/brutit den... Jadu. Längderna hon går till för att få uppmärksamhet! Häromdagen mådde hon så dåligt, hade huvudvärk och magont, men så fort pappan kom hem från affären med bakelser var allt bortblåst! Barn alltså, hahaha. 
(null)

Utöver alla smakprover på Whole Foods hittade vi veganskt "kött" som vi blivit bjudna på förut av Janes kompis. Vi köpte två paket och värmde det ena till middag. Så det blev en vegansk middag och det var väldigt gott! Det smakade nääästan som riktigt kött, jag är imponerad! 
(null)

Idag har vi spelat in en video där vi gör en utmaning och smakar barnmat, hahaha. Jane hade detta som önskemål så jag tackar och tar emot förslag på vad hon vill göra under dagarna! Jag får se om det blir en youtube-video av det hela, då delar jag med mig av den här! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0