HEMMAMYS

Hej hej! De två senaste dagarna har jag bara varit hemma och haft det mysigt. Igår gjorde jag inte så mycket förutom att vara på hot stone-massage. Det var sååå skönt men det fick igång min näsa så sedan dess har jag varit riktigt snorig tyvärr, haha. Ja ja, skönt att slippa vara täppt i näsan så mycket iallafall! 
(null)

Idag var jag och Mattias förbi farmor och fikade. Så kul att träffa henne igen! :) Efter middagen klädde vi granen också, Mattias hjälpte till i typ 10 sekunder innan han gick till sitt rum igen, haha. Men jag, mamma och pappa fixade det sista. Eller, jag tog väl mest bilder... Haha. Mamma och pappa la julklappar under granen och Nilla var så nyfiken! Mina klappar får komma dit imorgon då jag måste skriva klart mina julrim först. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0