JULAFTON!

Hej! På julafton vaknade jag upp till paket i julstrumpan, haha. När alla hade vaknat och ätit brunch var det dags att öppna paketen under granen! Nilla var först ut med att öppna sitt paket så hon kunde roa sig med det. Fredrik var tomtenisse och delade ut paketen till oss. Det blev fina julklappar till alla och roliga rim! 
(null)

(null)

Vi fick skynda oss lite på slutet för att hinna åka till Jonas och Linda för att hinna se Kalle anka! Vi kom precis när det började och tittade på det. Jag fick även se lilla Maya för första gången, en sån liten sötnos! Maya ville gärna titta på tvn också, hon försökte vända huvudet dit hela tiden, haha. Men det ville inte pappa Will, men när hon fick sitta i gammelmormors knä tittade de tillsammans, haha. 
(null)

Efter Kalle skulle vi precis slå oss ner och börja äta mat men då kom tomten mitt i allt och delade ut några julklappar! Freya sa att hon blev så överraskad men också glad att tomten kom. :) Hon fick öppna de paket tomten kom med innan vi åt middag! 
(null)

(null)

Efter middagen fick jag och Freya vara tomtenissar och dela ut julklapparna under granen! Freya fick bland annat lego som hon och jag började bygga på! Senare på kvällen körde vi julklappsspelet och fikade. En väldigt mysig julafton! :)
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0