SNÖ TILL LUCIA

Hej hej! Igår var det Lucia och dagen till ära fick vi lite snö här. Det började smått på morgonen och fortsatte ett par timmar, men det blev inte så mycket och det smälte bort senare på eftermiddagen. Men det var mysigt medan det varade! Efter att ha skjutsat tjejerna till skolan tände jag ljus i mitt rum, kröp jag ner i sängen igen och tittade på luciatåget från Göteborgs domkyrka. Så himla mysigt! Resten av dagen var ganska normal. Jag fixade med några ärenden innan jag hämtade tjejerna igen och på kvällen skjutsade jag till taekwondo och tennis och vid 23 gick vi alla och la oss. 
(null)
Bilden är tagen med ca tre timmars mellanrum, så det var inte mycket snö som kom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0