ALLA HJÄRTANS DAG

Hej hej! Igår var det alla hjärtans dag, men det är ingen big deal i detta hud! Haha. Så det kändes som en vanlig onsdag. Men, när jag lämnade Jane på hennes skola fick varje barn en lei, (blomkrans med riktiga blommor) och även jag fick en, haha. Så gulligt! Privatskolor går det där extra steget! ;) 
(null)

Jag gjorde inget speciellt på dagen utan jag var bara hemma. Det var grått och trist ute så jag var inte taggad på att vara utomhus heller. På eftermiddagen lekte jag och Jane lite mer dominoes och när hennes tutor (en kvinna som hjälper med läxorna) kom tittade jag på några youtube-klipp och sedan fixade jag middag. Jag gjorde något så enkelt som pastasallad, men det var mycket uppskattat! Jane hjälpte mig att hacks gurka också när hon var klar med sin tutor. Jag och Jodi tog även ett varsitt glas rött vin och det var sååå gott med lite alkohol, haha. På kvällen tittade vi på ett matlagningsprogram och åt bakelser till efterrätt. Mums! 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0