CHAUFFÖREN EMMA

Hej hej! Igår var det fredag och det kändes som att jag spenderade dagen i bilen, haha. På morgonen skjutsade jag Jane till skolan, men hon glömde lunchen hemma så jag åkte tillbaka hem och sedan till skolan igen för att lämna lunchen. Sedan skjutsade jag Anna till mammans hus då hon hade en kompis som lom vid 9 på morgonen. Vid 11 skjutsade jag Anna och hennes kompis till ett shoppingcenter i White Plains, vilket är en enkelresa på ca 20 min. På dem lät det som att de skulle vara där ett tag, Anna skulle ta hål i öronen och så skulle de kolla i olika butiker, så jag åkte hem igen för att äta lunch. När jag precis skulle hugga in i lunchen får jag sms från Anna att de vill åka hem, haha... De hade varit där i kanske 45 minuter... Så efter att ha ätit lunch åkte jag tillbaka för att hämta dem. Men jag behövde gå in för att skriva på papper att det var ok för Anna att ta hål i öronen, eftersom hon var under 18 år. Sedan åkte vi hemåt, men då var det dags för mig att åka till pappans hus för att hämta några saker åt Jane och sedan hämtade jag Jane från skolan och åkte hem till mammans hus. Vi gjorde läxor och därefter tog jag helg! ;) 

Vid 16.30 åkte jag till Scarsdale för att hämta upp Vonique, vilket också är en resa på drygt 20 min. Sedan åkte vi till Ridge Hill, ett typ av utomhusköpcenter. Vi åt middag på The Cheesecake Factory och strosade sedan runt i några butiker. Vi började känna oss ganska trötta så jag skjutsade sedan hem henne och åkte hem. Mamman blev förvånad att jag kom hem så tidigt, redan vid 21-tiden, haha! Men jag var redo för en kväll i soffan framför Netflix! 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0