FREDAG

Hallå! Igår var det fredag och Jane var hemma från skolan pga lov. Så det blev en liten sovmorgon för oss, någon timme extra. Mycket gött, haha!

På förmiddagen var jag, Jane och Jodi hem till en familjevän och hennes ena son, som Jane lekte med medan vi vuxna satt och pratade. Mycket trevligt! Efter ett par timmar tog jag Jane till tandläkaren. Det kontoret är riktigt häftigt, i väntrummet finns spel, olika leksaker, tv osv. Besöket gick bra och vi åkte sedan hemåt. Senare på eftermiddagen bakade vi kakor, så himla gott!
(null)

(null)

På kvällen var det dags för familjen att åka till Janes nya psykolog. Hon har tydligen en del problematik som hon vill prata om, så det är ju bra att hon får träffa någon. Det var första gången så vi alla åkte med, då det var en liten lära känna-gång. Efter sessionen åkte Jane med sin pappa och åt middag medan jag och Jodi beställde hem mexikansk mat. Alltid lika gott! Jodi jobbade sent på kvällen och jag gick och la mig efter maten (dvs runt 22) haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0