HELGEN

Hej hej! Igår var det lördag och vi började dagen med en bagelfrukost, woho! Jodi skjutsade sedan Anna till tennis och jag stannade hemma med Jane och hängde. När de andra kom tillbaka åkte jag och Jodi och handlade, så nu har jag handlat hem lite saker så jag kan laga mat! Haha. Tjejerna fick även presenterna från min mormor, och de blev väldigt glads!
(null)

Vi beställde hem pizza till middag och sedan åkte jag och Jane till bion för att se Jumanji, det var en speciell men bra film! Anna var barnvakt så hon kunde inte följa med. När vi kom hem var jag sååå trött så jag gick och la mig ganska snabbt, haha. 
(null)

(null)

Idag, söndag, har jag inte gjort så mycket. Det har varit en lugn förmiddag och jag är ensam hemma då kidsen är på Hebrew school och Jodi är hos en vän. Men senare i eftermiddag ska jag göra köttbullar då vi ska ha familjemiddag, även Ben kommer över! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0