MÅNDAG

Hej hej hallå! Igår var det måndag och Jane var hemma från skolan då det var en röd dag (Presidents Day). Vi tog en härlig sovmorgon (eller jag tittade på tv mellan 8-10 innan jag väckte Jane, haha) och sedan åkte vi och hämtade mamman för att käka brunch på ett diner! Jag älskar diners och insåg att jag måste börja hänga mer där, haha! Efter brunchen skjutsade vi mamman till tågstationen då hon skulle åka till D.C denna vecka. Jane och jag åkte sedan hemåt och hängde där en stund innan vi bestämde oss för att åka till Target och handla saker till att göra hemmagjord slime! Vi köpte även ett Jenga-spel (en liten muta till att jag ska få hjälpa Jane med hennes läxor, mutan var mammans idé och vi får väl se hur det går... haha). Jag köpte även några småsaker till mitt rum hemma hos pappan, ett ljus och en ljusslinga. 

När vi kom hem igen gick vi upp på tredje våningen till mitt rum och Jane gjorde en del av sin musikläxa och jag fixade med bilder på min dator. Väldigt mysigt faktiskt! Till middag gick vi ut och åt med pappan. Sallad till förrätt och pizza med en side of pommes till huvudrätt, haha! Väl hemma igen tittade jag och Jane på ett matlagningsprogram och sedan gick jag och la mig i min säng och tittade på Netflix en stund. En lång, men väldigt rolig, måndag!
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0