SISTA DAGEN I SVERIGE

Halloj! Idag har jag varit runt till min granne Gullmarie, mormor och farmor och kramat dem hejdå. Mormor bjöd även på fika med semla och bullar, mycket gott! Jag sa hejdå till pappa igår och idag på eftermiddagen sa jag hejdå till Fredrik och Mattias. Sedan skjutsade mamma mig till Uppsala, hem till Linnéa och Johan då jag ska sova här inatt. Vi fikade en stund och sedan var det dags att säga hejdå till mamma. Jag var även förbi Emilia en snabbis och kramade henne hejdå. Till middagstid kom AK och AJ hem till Linnéa och vi beställde pizza till middag och hängde hela kvällen. Det blev många hejdå idag! Nu ska jag försöka få ett par timmars sömn innan det är dags att dra till Arlanda! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0