SOMMAREN KOM TILL NEW YORK

Hej! Idag vaknade jag upp av solsken och en härlig vårkänsla! Jane hade skola idag så jag skjutsade henne dit vid åtta och sedan tog jag en promenad med Daisy. Det var ganska fuktigt ute och runt 13 grader men det blev bara varmare och varmare under dagen. Jag åkte till stranden och hängde där, vilket var helt fantastiskt! Det blev som mest 26 grader  varmt idag och det var så himla härligt! Jag har dock lyckats bränna mig i ansiktet och på bröstet, haha. Men ja ja! Jag njöt som bara den då det ska bli mycket kallare plus molnigt eller regn resten av veckan... Jag träffade även på en dam på 83 år som jag satt och pratade med nästan en timme. Mycket trevligt! Hon pratade på om sitt liv och jag berättade lite om Sverige och saker mormor har berättat för mig om sitt liv! :) En riktigt härlig dam var det! 

På eftermiddagen hämtade jag Jane i skolan och medan hennes tutor var här hängde jag och Daisy ute i trädgården. Sedan kom Anna hem från Amsterdam! Så kul att se henne igen! :) Hon har haft en toppenresa men var riktigt jet lagged, så hon gick och la sig vid 20, haha. Jag och Jane tittade på youtube nu på kvällen men snart är det dags att sova! Ute regnar det för fullt... 
(null)

(null)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0