TISDAG

Hej hej! Idag var ännu en ledig dag för Jane så hon tog sovmorgon och jag kollade på serier fram till hon vaknade, haha. Vi fixade sedan våfflor till brunch med grädde, banan och strössel, hahaha. Ja ja, ibland får man festa till det! ;) Vi tog sedan en promenad med Daisy i det sköna vädret, det kändes verkligen som vår! Vi kom hem och spelade spel en stund och Jane gjorde sedan klart sin musikläxa. Senare på eftermiddagen var Jane på taekwondo medan jag hängde i mammans hus den timmen då hon bor ett stenkast ifrån. Jag fick under den tiden ett samtal från pappan om att han hade bokat till Jane att ta the flu shot, så det gjorde vi när hon var kvar med träningen. Hon var riktigt nervös innan men det tog typ två sekunder att ta sprutan och hon var förvånad över att det inte gjorde så ont, så det var skönt! Vi åkte sedan hem och hängde en stund. Pappan åkte iväg till Long Island så jag och Jane käkade middag själva. Jag åt en sjukt god burgare med hamburgare, pulled pork OCH bacon på, hahaha. Helt galet! Åt knappt halva men det var riktigt gott! Vi avslutade kvällen med att kolla på youtube-klipp och myste på mitt rum. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0