TORSDAG

Hej hej! Igår var det torsdag och familjens städerska kom hit, så jag ville vara ute från huset för att inte vara i vägen, haha. Jag hängde någon timme på ett av mins favoritköpcentrum i närheten, ett "outdoor mall". Jag kikade lite i några affärer och åt en hamburgare från älskade Shake Shack till lunch. Sedan åkte jag för att äntligen träffa en annan au pair, haha. Jag har känt mig lite ensam på dagarna denna vecka! Hon är från Sydafrika och jag träffade henne på utbildningen, och vi möttes upp på ett Starbucks. Ett av hennes värdbarn var med då han var hemma från skolan. En jättesöt sjuåring som jag kunde bonda med genom fotbolllssnack! Vi hade väldigt trevligt och jag och Vonique, som hon heter, bestämde även att vi ska åka till city på söndag. Jag är taggad! 

Efter vårt besök på starbucks hämtade jag Jane i skolan och skjutsade henne till Hebrew School. Sedan hängde jag hemma innan jag hämtade henne ett par timmar senare. Anna åkte då iväg mot flygplatsen för att åka till Amsterdam med en judisk ungdomsgrupp hon är med i. Denna dag var det dags för Jane att få laga mat. Hon gjorde nachos och det smakade kanon, trots vegetarisk färs, haha. Jane äter sedan några månader tillbaka vegetarisk kost! Vi hängde sedan en stund på kvällen innan vi alla gick och la oss! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0