SISTA DAGEN PÅ UTBILDNINGEN

Hej! Ja, då var dagen här. Den sista dagen på terminen och därmed den sista dagen på hela utbildningen. Jag har haft ett seminarium idag, vilket faktiskt kändes lite onödigt men men, haha. Men jag fick även tillbaka resultat på studentportalen (vårt studentinlogg), på hemtentan i barn och unga-kursen som vi lämnade in innan jul. Jag har ju varit så himla osäker på om jag skulle klara den tentan då jag tyckte den var väldigt svår. Och så stod det "rest - komplettering" men ingen information mer om det, så jag antog det värsta att jag skulle behöva skriva om någon eller några av frågorna på tentan... Det kändes också extra segt eftersom jag hittills aldrig fått någon komplettering eller omtenta, så typiskt att det skulle vara det sista man gör... 
 
MEN! Vid seminariet kom vår lärare och berättade personligen till varje person vilket resultat man fått eller vad man skulle komplettera. Det visade sig att jag hade en referens fel i referenslistan och att det var det enda jag behövde fixa! En sååååån lättnad!!! Det gjorde jag på två sekunder så nu är det fixat. Det enda jag har kvar att få tillbaka är hemtentan för missbrukskursen som jag lämnade in tidigare i veckan, men jag förväntar mig inte att få svar på den på ett tag, dock känns det som att jag iallafall borde bli godkänd!
 
Så med det sagt, tack och hej nu är jag klar med utbildningen!
(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0