TISDAG

Hej! Igår började min dag med en liten promenad med Nilla och Mimsan, en hund som mamma varit hundvakt till i tre veckor. Sedan åkte jag in till Uppsala för att lägenheten skulle besiktigas igen då den förra veckan inte blev godkänd, trots att jag hade använt mig av en städfirma... Så städfirman var tillbaka igår och städade det sista (jag hade även städad lite förra veckan efter besiktningen) och denna gång blev den godkänd! Sååå skönt. Jag lämnade nycklarna på en gång och nu är den stressen över! 

Sedan åkte jag hem och till middag var familjen plus mormor hem till farmor som bjöd på smörgåstårta. Det blev en liten avskedsmiddag för mig och vi hade väldigt trevligt! Bland annat pratade vi om gamla minnen om resor, så som när mormor och farmor var barnvakt åt mig och Fredrik när vi var i Marocko, och jag ramlade ner i poolen (medan de låg och solade)...... Ja, familjeresorna har alltid varit lite smågalna i vår familj, hahaha! ;) 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0