TILLBAKA TILL JOBB

Hej hej hallå! Idag vaknade jag upp och hade gärna sovit några timmar till, så jag är nog inte jetlaggad på morgonen iallafall! Jag åkte till pappans hus och plockade upp Anna och skjutsade henne till tennisen. Sedan åkte jag till mammans hus för att slänga i tvätten, som jag startade på morgonen, i torktumlaren och äta en bagel som jag köpte på vägen. Sedan åkte jag till pappans hus där Jane precis hade vaknat. Vi chillade en stund i hennes säng innan vi gick ut på promenad med Daisy och hon fick berätta om sina äventyr på camp. När vi kom hem igen åkte vi till Starbucks och hängde där i flera timmar. Vi fikade, pratade, hon började jobba på sina sommarläxor och jag fixade några saker på min dator. Om jag kan få ha det såhär i sex veckor kan jag inte klaga allt för mycket, haha. Men vi måste ju hitta på lite olika saker om dagarna nu när Jane är hemma fram till skolan börjar i mitten på september. Det är ändå skönt att vi kan göra lite egna saker fast ändå umgås samtidigt. 
(null)

Efter Starbucks åkte vi iväg för att hämta hem Anna från tennis. Vi åkte hem, jag chillade en stund själv och sedan med Jane och efter det fixade jag och Jane pannkakor till middag. Jag började bli trött runt den sena middagen (kl 20.30) då kroppen inte helt har vant sig med tidsomställningen, så efte maten jag gick till mitt rum, duschade och kröp sedan ner i sängen för att titta på Netflix. Jag jobbade i drygt 11 timmar idag, lång dag! Men det har ju varit lugnt idag så det är skönt. Jane var på bra humör, hon fick bara ett litet utbrott och hon har inte pratat sönder mig hela dagen då hon oftast var upptagen med sitt och jag med mitt, så jag är nöjd hahaha. ;) Välkommen tillbaka till vardagen, Emma!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0