DAG ETT I DC

Halloj! Idag var mamman iväg till kontoret så jag var med Jane hela dagen. Vi var på två olika museum, ett om flygplan och rymden och ett om byggnader. De var väl helt okej men Jane gillade dem iallfall väldigt mycket! Vi tog sedan ett par timmars vilostund hemma med spel och lek med hundarna.
(null)

(null)

(null)

Sedan åkte vi till Georgetown, en jättemysig stadsdel här i DC! Om någon åker till DC någon gång så rekommenderar jag verkligen att åka hit! Vi åt på en restaurant, Il Canale, som jag åt på förra gången jag var i DC, då de har jättegod pizza! Det var sååå mumsigt! Vi strosade sedan vidare till ett annat känt ställe, Georgetown Cupcakes. Det var en lång kö utanför denna tisdagskväll men det stoppades oss inte, haha. Det är tydligen alltid kö där! Efter drygt 30 minuters kö hade vi våra cupcakes och vi åkte hem till huset igen där vi åt dem. De var också riktigt mumsiga så det var nog ändå värt kötiden, haha. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0