DAG TVÅ I DC

Hej hej hallå! Denna dag började med att jag tittade på fotbolls-VM, Sverige mot Mexico. Jane sov första halvleken och andra halvleken jublade jag fram Sverige till åttondelsfinal! 
(null)

Jag och Jane åkte sedan till Naturhistoriska museet och spenderade vår eftermiddag där! 
(null)

(null)

Vi mötte därefter upp mamman och hennes vänner för en tidig middag på ett sushiställe. Riktigt gott! Vi gick förbi Vita huset då jag bara sett det en gång för fem år sedan. Det ligger bara ett par hundra meter från mammans kontor så vi följde även med henne dit efteråt då hon skulle fixa med några snabba saker. Jag och Jane spelade hänga gubbe innan vi alla åkte hem till huset. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0