POOLPARTY

Hej hej! I måndags och tisdags har jag hängt med Jane och hennes kompis E vid poolen hemma hos E (då de inte får vara där själva, vilket inte gör mig något alls ;) haha). E bor i downtown New Rochelle i en lägenhet på 36e våningen, med en fantastisk utsikt, både över New Rochelle men också över vattnet till Long Island. Efter poolen i måndags gick vi på bio och såg Incredibles 2! Den var riktigt bra, jag älskar första filmen som kom ut för 14 år sedan tror jag! Tjejerna tyckte också den var riktigt bra!
 
E sov över hos oss i måndags kväll, så jag och tjejerna åkte till IHOP för brunch på tisdagen innan jag skjutsade Anna på sitt sista prov innan hon gick på sommarlov! Efter att ha skjutsat henne till skolan åkte jag med Jane och E hem till E och poolen. Vi hade riktigt kul med olika tävlingar osv i vattnet, haha. Dock var det ju andra människor där också så vi fick ta det lite lugnt iaf! Men att stå på händer i vattnet var iallafall en riktig hit!
(null)

(null)

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0