TORSDAG OCH HEJDÅ JESS

Hej! Då var dagen kommen när Jessica skulle flytta hem till Sverige igen, sååå tråkigt! Jag hade fått dagen ledig eftersom jag har jobbat så många timmar redan denna vecka, så det var riktigt skönt! Jag åkte hem till Jessica vid 9 på morgonen och hängde där medan hon packade det sista. Sedan kom två till vänner och hjälpte henne få till väskorna så att det funkade med vikten. Det är ju inte kul att få betala övervikt liksom! Det löste sig tillslut och vid 10.30 kom Chris för att hämta upp Jeissca. Vi bestämde oss för att äta frukost tillsammans på ett nyöppnat ställe i närheten, som säljer acai bowls. Det är sååå gott! Haha, så dit kommer jag definitivt gå igen, nu vet jag två ställen i närheten av mig som säljer detta så det är toppen inför sommaren! 
(null)

När vi ätit klart var det dags att säga hejdå på riktigt. Det känns så konstigt, som att hon är på semester och kommer komma tillbaka nästa vecka... Men så är det inte riktigt. Hoppas vi träffas snart igen dock! Vardagen kommer inte vara sig lik här längre då jag har spenderat så mycket tid med henne. Så det är tråkigt. Men är så glad att jag lärde känna henne! :) 

Annars idag har jag inte kort så mycket vettigt. Det blev köttbullar till middag efter önskemål från familjen. Även om jag var ledig idag så kände jag inte att jag kunde säga nej när jag bara var hemma ändå... Tur att jag gillar att laga mat, haha! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0