ARTS HOUSE

Hej! Igår var det fredag och jag fick sovmorgon för mamman skulle upp tidigt och kunde skjutsa Jane till skolan, så det var skönt för mig! Jag gjorde inget speciellt under dagen då jag kände mig trött, men på eftermiddagen hämtade jag Jane och skjutsade henne först till hennes psykolog och sedan till taekwondo. På kvällen var det dags för Janes skolas arts house, där eleverna fick sjunga eller spela instrument. Jane sjöng en låt med några från sin klass och en låt med en kompis. Hon var så duktig så! Jag och mamman smet efter att Jane hade gjort sina uppträdanden då detta tar flera timmar och vem som helst får vara med och uppträda. Så mamman ville inte stanna och hon var min skjuts så vi åkte hem efter en halvtimme. Jag lagade hamburgare med pommes till middag och hon fixade sallad och vi hade ett väldigt bra och roligt samtal! Det kändes skönt att bara kunna hänga. Jag berättade bland annat om mins släktresor och hur saker och ting kan bli lite knasigt ibland! ;) Haha. Resten av kvällen tittade vi på tv men i varsitt vardagsrum då vi ville se olika saker, haha. Så det blev en skön hemmakväll för min del! 
(null)
Jag har strukit över skolans namn och de andra barnens ansikten pga säkerhetsskäl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0