HELGEN

Hej hej! I lördags fyllde mamman år, så hon var ut och käkade brunch med två vänner. Då passade jag och Jane på att käka brunch ute också, fast på IHOP. Mums! När vi kom hem hade vi pratat om att göra en liten musikvideo där Jane får agera artist, haha, så vi gick till parken bakom vårt hus och jag filmade Jane! På eftermiddagen var det dags för oss att åka till ett hotell i närheten som mamman hade bokat för en liten getaway. Jag var medbjuden och det var kul! Vi började med att äta appetizers och hängde sedan på rummet en stund innan vi gick till poolen och badade. Det fanns även en jacuzzi och det var sååå skönt, haha! Riktigt avslappnande. Sedan beställde vi room service till middago och på kvällen var jag och Jane runt på hotellet och letade efter spöken. Vi hade väldigt kul men fann inga spöken tyvärr... ;)
(null)

(null)

Dagen efter vaknade jag och mamman upp men Jane är alltid svår att få upp på morgonen så vi lämnade kvar henne på rummet och gick själva till frukostbuffén. Det var mycket mumsigt! Vi bodde på ett Hilton-hotell så det är första gången jag har gillat en amerikans hotellfrukost, haha. Tidigare har jag inte varit så imponerad men jag har heller inte haft råd att bo på ett finare hotell som detta. Vi checkade ut och jag och Jane åkte till ett au pair-möte där vi åkte skridskor. Jane hade jättekul och jag fick hjälpa henneEft att åka, haha. Jag var inte så duktig själv men jag kunde iallafall åka själv och jag ramlade inte, så jag är nöjd! Haha. Efter detta lämnade jag Jane hos sin matte-tutor och jag och Pia käkade sedan lunch. Därefter åkte jag hem och bara tog det lugnt resten av eftermiddagen och kvällen, jag var väldigt trött efter helgens äventyr. Så jag bara redigerade Janes video och tittade på tv. 
(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0