PRATA UT

Hej hej! I torsdags kväll smsade Jessica mig och frågade om jag ville äta ute med henne för hon behövde komma ut från sitt hus efter en tuff eftermiddag med barnen. Jag höll precis på att laga middag till mig och Jane, så jag åt en liten portion och sedan kom mamman hem. Så då åkte jag och träffade Jessica! Ibland behöver man bara få vräka ur sig massa saker om barnen, familjen, amerikanare, USA elle vad det nu kan vara. Det är alltid skönt att göra det ibland då man här ibland kan känna sig ensam eftersom man inte har samma stöd på plats (från vänner och familj) som hemma. Jag tror man kan bli så nära vänner snabbt här borta eftersom vi au pairer går igenom likande grejer som gör att vi pratar om "djupare" saker snabbare här borta med andra personer än man kanske gör hemma i sin trygghet i Sverige. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0