TISDAG

Hej hej! Idag skjutsade mamman Jane till skolan medan jag gick ut med Daisy. Vi gick till parken bakom vårt hus där hon kunde springa omkring helt fritt! När vi var klara åkte jag och mamman och handlade plastbestick osv till en middag vi ska ha här på fredag, då de ska fira en judisk högtid. Efter lunch fick jag prata mer TG + partners över FaceTime då de hade samlats för middag och spelkväll. Jag är sååå tacksam över mina fina, bästa, underbara vänner! 
(null)

Sedan var det dags för mig att hämta Jane från skolan. När vi kom hem smsade Anna och frågade om jag kunde hämta henne och skjutsa henne till pappans hus. Det gjorde jag, men på vägen frågade jag om hon inte ville följa med till mammans hus då jag skulle skjutsa henne till Hebrew School senare. Hon sa ja! Hon brukar inte vilja vara hos mamman och de har inte pratat på kanske två veckor nu, så detta var ett breakthrough! Iallafall. När vi kom hem gjorde jag och Jane läxor och med matteläxan satt vi i över två timmar, med några utbrott från Jane och myyyycket tålsmod med mig lyckades vi klara oss igenom 150 mattetal och få 100% på hennes läxa. Woho! Fick uppmuntrande ord från mamman också, så det kändes bra haha. Hon har inget tålamod alls... Jane skippade Hebrew School idag pga mycket läxor så efter detta tyckte mamman att vi förtjänade mexikanskt till middag! Mums! Efter maten skjutsade jag Anna från HS till pappan och så åkte jag hem och spelade sims med Jane en stund innan jag gick ner till mig och tittade på tv. 

Ett av meddelandena från mamman:
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0