TRÖTTER

Hej på er! Idag har jag varit så himla trött hela dagen. Jag sov bra inatt men vaknade riktigt trött och har känt mig trött hela dagen, men har ändå hunnit med att handla med mamman och lite andra småsaker innan jag skjutsade Anna till pappan efter skolan och hämtade hem Jane till mamman. Det var nu på kvällen jag började känna mig pigg, haha... Så konstigt. Iallafall så har det varit en vanlig arbetsdag med Jane där det tog ca 20-30 minuter innan hon började med läxorna och hon tyckte jag tjatade. Men när vi gjort klart en del (hon skulle göra resten med hennes tutor) så fixade hon lemonade till oss båda, så söt! Jag fixade middag, jag och Jane spelade sims i 20 minuter och sedan var det dags för familjen att titta på Riverdale! Just nu sitter jag i mitt vardagsrum och tittar på Netflix, fick precis ett sms från mamman att jag kan ta sovmorgon eftersom jag har hjälpt till så mycket extra idag. Haha, tänka sig, att hjälpa henne handla och städa upp efter middagen anses som "så mycket extra". ;) Ja ja, jag tackar och tar emot morgondagens sovmorgon! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0