VECKAN

Halloj! Nu är det fredag och ännu en vecka har rullat förbi. Förutom det vanliga hämta/lämna/skjutsa kidsen har jag tagit Anna till tandläkaren och hennes besök (ett vanligt besök bara) kostade $440 efter försäkring vilket är drygt 3600 kr!!!  Alltså det är så sjukt! Hon tog kort på tänderna och sedan kikade tandläkaren i munnen, det var klart på typ 15-20 min. Aaanyways.

Jag har även träffat två andra au pairer igår. Först käkade jag lunch med en svensk tjej och det var väldigt trevligt. Också ganska skönt att prata lite svenska igen, haha. Vi träffades även på kvällen för froyo och då kom en kille från Spanien också. Det var skönt att komma ut och träffa lite nytt folk! :) Ikväll ska jag, Jane och mamman på bio medan Anna ska bowla med en kompis. Bra start på helgen! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0